Regjeringen varslet utsettelse av både stasjons­bygging og «svært usikre» prognoser for åpning av dobbeltsporet til Hamar. 

NRK Innlandet

Norsk Jernbaneklubb bruker informasjonskapsler på nettsidene for å forbedre opplevelsen for deg som bruker. Ved å fortsette og bruke våre sider aksepterer du dette. Les mer i vår personvernerklæring
Ok