Problemet er at Bane NOR Eiendom har knyttet stasjonen og høyhuset sammen. 

Vårt Oslo

Norsk Jernbaneklubb bruker informasjonskapsler på nettsidene for å forbedre opplevelsen for deg som bruker. Ved å fortsette og bruke våre sider aksepterer du dette. Les mer i vår personvernerklæring
Ok