Regjeringa meiner ho ikkje har anna val enn å privatisere det «norskaste» av alle banestrekk. – Rein høgrepolitikk, svarer opposisjonen. 

NRK Vestland

Norsk Jernbaneklubb bruker informasjonskapsler på nettsidene for å forbedre opplevelsen for deg som bruker. Ved å fortsette og bruke våre sider aksepterer du dette. Les mer i vår personvernerklæring
Ok