– Alle som har vært involvert i oppryddingsarbeidet har gjort en imponerende innsats for å få åpnet banen igjen etter den tragiske ulykka. Det har vært en svært krevende situasjon, men mannskapet har jobbet døgnet rundt i skiftende vær og utfordrende terreng, sier regiondirektør Thor Brækkan i en pressemelding fra Bane Nor.

Rana Blad

Norsk Jernbaneklubb bruker informasjonskapsler på nettsidene for å forbedre opplevelsen for deg som bruker. Ved å fortsette og bruke våre sider aksepterer du dette. Les mer i vår personvernerklæring
Ok