Samferdselsminister Jon-Ivar Nygård sier det jobbes med å få flere tog i trafikk på Sørlandsbanen. 

NRK Sørlandet

Norsk Jernbaneklubb bruker informasjonskapsler på nettsidene for å forbedre opplevelsen for deg som bruker. Ved å fortsette og bruke våre sider aksepterer du dette. Les mer i vår personvernerklæring
Ok