I dag ble det klart at Regjeringen bevilget 150 millioner kroner i kompensasjon til godstogselskapene. Pengane skal dekke økonomiske tap etter kvikkleireskredet som rammet Nordlandsbanen ved Levanger i august i fjor. 

Tog24

Norsk Jernbaneklubb bruker informasjonskapsler på nettsidene for å forbedre opplevelsen for deg som bruker. Ved å fortsette og bruke våre sider aksepterer du dette. Les mer i vår personvernerklæring
Ok