Det var sikkert flere enn meg som fikk kaffen i vrangstrupen da nyheten i går ble kjent at det snart ferdigstilte dobbeltsporet mellom Oslo og Hamar kan bli utsatt i fem år. 

Tog24

Norsk Jernbaneklubb bruker informasjonskapsler på nettsidene for å forbedre opplevelsen for deg som bruker. Ved å fortsette og bruke våre sider aksepterer du dette. Les mer i vår personvernerklæring
Ok