Det er et flott tiltak med billigere kollektivpriser, men det løser ikke køene på E18 når toget og bussen allerede er full. 

Budstikka

Norsk Jernbaneklubb bruker informasjonskapsler på nettsidene for å forbedre opplevelsen for deg som bruker. Ved å fortsette og bruke våre sider aksepterer du dette. Les mer i vår personvernerklæring
Ok