NJK Reiser: Medlemstur og NJK årsmøte

NJK Reiser
søndag, 22. april 2018 00:00

DSC 7845B 595

Norsk Jernbaneklubbs årsmøte 2018 avholdes søndag 22. april i Flesberg stavkirke. Møtet starter ca kl 1315.

Vi arrangerer medlemstur med museumstog. Påmeldingen er nå avsluttet, og turen er fulltegnet. Les mer om turen her: Medlemstur til Flesberg

I tillegg til toget setter vi opp buss fra Kongsberg til Flesberg for årsmøtedeltagere som reiser til Kongsberg på egen hånd.

Denne bussen vil også fungere som fotobuss både for reisende med toget og andre som ønsker å fotografere toget fra utsiden. Her er det mulig å få storslåtte bilder av museumstoget i fart. Reisende med toget kan ta bussen én vei, og nyte turen i toget den andre veien. Andre kan ta bussen begge veier. Bussen vil ha flere stopp underveis, på steder utvalgt av lokalkjente, som egner seg for fotografering.

Prisen for busstur er kr 100,- for tur og retur dersom du ikke allerede har billett til museumstoget. For de som allerede har togbillett koster det ikke noe ekstra, men vi må uansett ha påmelding. Klikk her for å melde deg på bussen.

Bussen er satt opp med avgang fra Kongsberg stasjon (Kongsberg Knutepunkt) kl 11.55, men vil selvsagt være tilpasset toget.

Etter årsmøtet vil det bli mulighet for omvisning med guide i stavkirken for de som er interessert.

Årsmøtepapirer kan lastes ned herfra.

Velkommen til årets årsmøte!

Datoer

• søndag, 22. april 2018 08:30 - 20:00